Путінський посіпака Моргенштерн став найпопулярнішим виконавцем в Україні у 2021 році за версією Spotify. Українські виконавці не потрапили до рейтингу найпопулярніших артистів в Україні 2021 року.
Це лише вкотре доводить очевидне:
– інформаційно-культурна політика ЗЕвлади є відсутньою, провальною і навіть шкідницькою (привіт міністру культури та інформаційної політики Ткаченку, плюсівсько-кварталівській Нацраді та Держкіно, а також іншим виробникам і просувальникам російськомовного контенту у владі на чолі з президентом Зеленським);
– значна частина українського населення має скалічену століттями російщення ідентичність і без рішучої проукраїнської інформаційно-культурної політики держави самотужки не вибереться з російського «культурного» болота;
– алгоритми потокових сервісів ігнорують постколоніальні травми та сучасні загрози українському інформаційно-культурному простору з боку Росії, нав‘язуючи українцям російськомовний контент;
– Росія вміло використовує інтернет, потокові сервіси й недолугу політику ЗЕвлади для подальшої русифікації українців, насамперед молоді, та втягування України в «русскій мір».
Звичайно, держава не може обмежити доступ до російськомовного контенту на потокових сервісах, але може і мусить нарешті заборонити гастролі російських артистів та їх популяризацію і трансляцію російського контенту на телебаченні та радіо. Українська інформаційна політика має бути спрямована на те, щоб пояснити кожному громадянину просту істину – #РосійськеВбиває.
Також держава мусить забезпечити виконання прямої вимоги закону про мову щодо трансляції всіх фільмів українською, без будь-яких винятків для «Сватів» та «Слуги народу» тощо. Нагадаємо, телерадіоетер – це обмежений ресурс, який має використовуватися на користь національним інтересам України.
Крім того, держава мусить зробити все можливе, щоб потокові сервіси, які працюють в Україні, пропонували українцям більше україномовного контенту, щонайменше враховуючи мовні преференції користувачів (зараз потокові сервіси підсовують україномовним користувачам переважно російськомовний контент як нібито найпопулярніший в Україні).
Держава не може і не має створювати своїх придворних моргенштернів чи державні російськомовні канали на зразок каналу «Дом», а натомість зобов‘язана створити умови для українських (україномовних!) артистів і для створення та поширення якісного україномовного контенту. При цьому «українські» компанії, що виробляють контент для Росії, а також артисти, які гастролюють у Росії, не тільки не мають отримувати жодної гривні з бюджету і ніяких нагород від президента, а й мусять сплачувати чималий збір на фінансування української культури та української армії.