Вільні Люди закликають лідерів думок до #stopvataTVchallenge

stopvata

Не давати коментарів, не ходити на ефіри, припинити будь-яку усвідомлену співпрацю з телеканалами, що мають антидержавницьку позицію. Таким чином, #закрийпелькукремлю – тим медіа, які імплементують прокремлівську пропаганду в суспільстві.

Телеканали “Інтер”, “112-й канал”, “NewsOne”, “Україна”; радіостанції “Вєсті”, “Голос столиці”, “Ера”, станції холдингу “UMH group”; видання “Вєсті”, “Сєгодня”, “Корєспондєнт”, “Forbes.Україна”, “Комсомольская правда в Украінє”, “Аргумєнти і факти в Украінє”; веб-сайт “Страна.ua” (список може доповнюватись) – медіа, що контролюються прибічниками Януковича. Як наслідок співпраці з цими рупорами пропаганди – зростання рейтингів, поширення ідей “русского міру” серед українців.

Особливо в умовах війни, надзвичайно важливо дотримувати інформаційної гігієни: ті ЗМІ, що під час Майдану зайняли народну позицію (чи хоча б збалансовану), і які навесні 2014 року чітко стали на бік України – можуть бути медіа-майданчиками. Від інших – варто відмовитись раз і назавжди.

“Так званий “антикорупціонер” на каналі Фірташа (читай Сєва Могілєвіч) – це смішно. Так званий “націоналіст” на каналі Мураєва – це сумно. А для мудрих людей, це підказка: “там рускій дух, там газом пахнєт”. Гріш ціна їхнім “революційним” спітчам. Для них рейтинги важливіші за принципи”, – говорить Андрій Левус, Керівник Проводу “Вільних Людей”, народний депутат.

Закликаємо відмовитись від усвідомленої співпраці з медіа, що займають антиукраїнську позицію, а їхні власники – “регіонали” чи росіяни. Долучайтесь до флешмобу #stopvataTVchallenge:

1. Розмістіть текст на своїй сторінці ФБ.
2. Передайте естафету 50 іншим політикам, депутатам, активістам, експертам, затегавши їх у своєму дописі.
3. Зберігай правила медіагігієни щодо окупантів.

Опубліковано Головне, Громадське життя.